Alla inlägg under augusti 2014

Av Disa - 24 augusti 2014 12:19

Idag så ska jag åka till Turkiet!!!! Vi åker kl 14.45 och planet går 17.00 så är då typ i tid. Jag kommer ha wi-fi på hotellet så jag kan skriva då. Vi kommer va på hotell kaya side och det är ?????????? Hotell ( vet inte om ni såg men det är fem stjärnor , skriver på mobilen ) och det har wi-fi och har en stor rund pool. OCH det är all-inclusive :):):)

Av Disa - 21 augusti 2014 15:28

Nu laddar jag ner sims 4 demo och ni ska veta att det är gratis! Jag ÄLSKAR sims spelen!!!! Och igår så började jag skolan och jag har saknat alla mina vänner! Nu går jag då i 6:an och i 6:an på min skola då börjar vimmel hemkunskap och språkval. Jag valde franska på språkval och det är jätte kul! Alla säger att det är svårt men det är det ikke! Nu har det laddat klart sims 4 så nu måste jag sluta skriva! Hej hej!!

Av Disa - 8 augusti 2014 16:28

Igår har jag badat med kusinerna och det var jätte kul. Vi åt ballerina kex och dök efter fiskar! När vi kom hem så spelade vi lite minecraft på tv:n och åt pizza! Förlåt att jag inte har lagt upp ngt! Det har inte hänt något speciellt direkt... Men nu ska det förbanne mig göra det! Idag så ska min styvpappa fiska och jag och mamma och brosan äta sallad från Willys! Mums! Den 16 augusti fylle min lille söta bror 1år!!! Yaaay! Samma dag då det är maraton på kanal 6 om vilken som är Sveriges älskade idiot! Det är mellan Hungry Homer, Pete the meat och Stan the underdog! Jag gillar mest Hungry Homer <3 skriver snart!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej kära jordgubbar! tack för att ni har tittat till på min blogg! Jag kommer försöka blogga varje dag, så snälla stanna kvar max en vecka och titta till.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards